Campanya de PIMEC per reivindicar la importància del comerç i la restauració local

Més de 1.400 establiments del territori s’han adherit a la iniciativa de PIMEC “Escolta el batec del teu comerç”, amb l’objectiu de posar en valor els establiments de proximitat i desvincular-se del Black Friday

PIMEC Comerç Baix Llobregat-L’Hospitalet posa en marxa la campanya “Escolta el batec del teu comerç” amb l’objectiu de posar en valor el comerç i la restauració local i visualitzar les seves fortaleses i el seu valor afegit, desvinculant-se del Black Friday. La iniciativa, que compta amb més de 1.400 establiments del territori adherits, vol impulsar la consciència col·lectiva sobre els avantatges de la compra i el consum al territori.

Durant la presentació de la campanya, el president de PIMEC Comerç Baix Llobregat-L’Hospitalet, Joaquim Ponce, ha explicat que amb aquesta acció “volem sensibilitzar els consumidors de la importància del comerç i la restauració local, que ofereixen atenció individualitzada, diversificació de productes i una gran experiència de compra” i ha afegit que “hem de cuidar els nostres comerços perquè són els que contribueixen a l’economia local i generen riquesa al territori”. Joaquim Ponce també ha explicat que la campanya, organitzada per la sectorial de comerç de PIMEC, se celebra de manera global a tot el territori català amb més de 19.000 establiments participants.

batega web

El president de PIMEC Comerç Baix Llobregat-L’Hospitalet ha expressat que “un dels objectius de la campanya és deslligar-nos del Black Friday perquè és una jornada promoguda pels grans establiments i les plataformes online, que se’n beneficien però no són els que contribueixen a l’economia dels nostres municipis”. En aquest sentit, Ponce ha dit que “majoritàriament, el comerç local no s’identifica ni socialment ni culturalment amb aquesta jornada perquè tenim uns altres valors que ens diferencien i que hem de promoure”.

Les associacions adherides participaran en la campanya decorant els establiments amb la imatge gràfica de la iniciativa i fent difusió dels valors de la proximitat a través de les xarxes socials. A més, s’han plantejat altres accions als comerços com el repartiment de globus, obsequis, vals de compra, exposicions de fotografies d’artistes locals, decoració i tematitzacions especials, etc. Aquestes accions estan previstes pels dies 1, 2 i 3 de desembre, tot i que a nivell comunicatiu la campanya s’allargarà durant tot el mes per aprofitar l’època de les compres nadalenques.