PIMEC Baix Llobregat-L'Hospitalet constata la preocupació de les pimes del territori davant la manca de perfils professionals a la indústria, els serveis i el sector agroalimentari

La patronal organitza una trobada amb nous associats, els quals expressen la seva voluntat de fidelitzar el talent dels seus equips i potenciar la seva implicació dins les empreses

Sant Feliu de Llobregat, 13 de juliol del 2023. PIMEC Baix Llobregat – L’Hospitalet ha constatat la preocupació de les pimes del territori davant la manca de perfils professionals qualificats a la indústria, els serveis i el sector agroalimentari. Al llarg d’una trobada amb empresaris i empresàries que s’han associat recentment a la patronal, s’han destacat d’altres necessitats del teixit productiu local, com la manca de línies d'ajuts i finançament per millorar la competitivitat, o la voluntat de fidelitzar el talent de les persones treballadores i potenciar la seva implicació dins les empreses.

Per tal d’assessorar a les pimes davant d’aquest fets, la patronal treballarà per organitzar pròximament jornades informatives en matèria de formació i indústria, així com networkings per generar espais de diàleg empresarial i sinèrgies que siguin beneficioses per als empresaris i empresàries que hi vulguin participar.

Durant la jornada hi han participat els empresaris i vicepresidents de la Comissió Executiva de PIMEC al territori, Nati Pintado i Óscar Álvarez, així com el delegat territorial, Agustí Miró, acompanyats de l'equip tècnic de la delegació. Les noves empreses participants han estat:

ALIANZA TRAVI S.A.

CARDINAL TECNICS S.L.U.

CEMI S.A.

CLICK-IT TECHNOLOGIES S.L.

ENTRAMADOS DELTA S.L.

ESTHER LUESMA MAYMO

GLIFING S.L.

GLOBAL CAMPING S.L.

GROUP FRUCTUSWEB S.L.

JORDI DE HARO LEON

LOPEZ Y GONZALVEZ CONSULTORES S.L.

MATEU TRES BOSCH

OPTIM TRAINING S.L.U.

PAS FORMACION SANITARIA Y DEA S.L.

SERVEIS REUNITS S.A.

SUMINISTROS PEMECE S.L.