El Baix Llobregat promociona la seva oferta de reunions a empreses de Catalunya

En una jornada de matí, més de 20 empreses van poder conèixer de primera mà els espais i serveis de la comarca amb l’objectiu que comptin en les seves pròximes reunions, convencions i incentius amb el Baix Llobregat.

Tot seguit ens vam traslladar a l’hotel Barcelona Airport Hotel, ubicat al costat de l'aeroport del Prat, amb unes instal·lacions totalment renovades, que fan que qualsevol reunió o esdeveniment sigui un èxit.

Seguidament, ens vam dirigir a l’estudi creatiu de Quinn Creations, ubicat al municipi de Gavà, i a les instal·lacions del qual es poden crear esdeveniments envoltats d'art contemporani, acompanyats per escultures úniques d'un artista conegut mundialment, Lorenzo Quinn, que conviden a imaginar, transmeten força i transporten a una altra dimensió. En aquest espai, High Fidelity Collective, es va sorprendre a les persones participants amb un taller musical de percussió alegre i animat que reuneix l’energia i la concentració de l’equip per crear harmonia, i que va finalitzar amb el crit del hashtag creat per l’esdeveniment: #BaixLlobregatMICELovers.

Per a l’organització del famtrip vam comptar amb la col·laboració d’Essentia BCN Events, agència especialitzada en l’organització d’esdeveniments, activitats de team building i d’incentiu, a mida del Baix Llobregat; i amb l’empresa de transports Avantgrup, disposant d’un modern autocar equipat amb les més avançats sistemes de seguretat i confort.

 

<p style="margin: 0px 0px 1.5em; padding: 0px; border: 0px; font-family: " lucida="" sans="" unicode",="" "lucida="" grande",="" sans",="" verdana,="" arial,="" sans-serif;="" vertical-align:="" baseline;="" background-color:="" rgb(255,="" 255,="" 255);"="">Des del territori es valoren molt positivament els famtrip, tant per part del sector públic com del privat, en tant que són accions que permeten a les empreses conèixer de primera mà l’oferta de reunions de la comarca, i sobretot pels acords comercials que se’n deriven.