Els Premis Delta posaran en valor l'impacte sostenible

Emprendre un negoci pot suposar un èxit laboral, i també tenir premi. Cinc ajuntaments de la zona metropolitana de Barcelona s'han unit una vegada més per organitzar els Premis Delta a les millors iniciatives empresarials. El 20 d'abril es va presentar la 15a edició d'aquests guardons, centrats enguany a fer costat a joves negocis que contribueixen a aconseguir una societat més sostenible. I no sols respecte als desafiaments ambientals, sinó també a uns altres que configuren els 17 objectius de desenvolupament (ODS) de les Nacions Unides, com la salut, l'alimentació, l'educació o la igualtat social i de gènere.

Els premis estan destinats a qualsevol tipus d'empresa (també comerços) creada entre 2018 i 2021, és a dir, que moltes d'elles han nascut a la meitat de la pandèmia. Cada ciutat tindrà un jurat multidisciplinari que triarà entre els negocis a un guanyador que, a més del reconeixement, obtindrà un xec de 2.000 euros. Les candidatures es poden presentar entre finals de maig i finals de juny i al voltant de setembre-octubre se celebrarà la gala de lliurament.

L'alcalde de Viladecans, que va ser l'últim a prendre paraula en aquesta jornada, va destacar la importància del territori Delta i de la capacitat de cooperació per part dels ajuntaments de la zona. A més, va apuntar que avui dia "l'activitat econòmica no coneix de límits de termes municipals i que la diversitat d'empreses en el territori és una de les fortaleses de la zona Delta". Finalment, també va posar en valor aquests premis perquè "serà molt interessant veure projectes d'unes empreses que són unes campiones, perquè van créixer en la pandèmia, just el pitjor moment de la història econòmica del país".

Des del propi Ajuntament s'ofereix suport tècnic per a redactar una sol·licitud que impacti al jurat tant com l'empresa impacta a Viladecans. Mes informació a través d'aquest enllaç.