La Junta Directiva recolza Mingo Morilla, President del Gremi i de la FIHRT, en les Eleccions a la Cambra de Comerç de Barcelona (15-20 setembre)

Vota per l'Hostaleria!

Aposta per l'hostaler Domingo Morilla Ribelles!!

Soc Domingo Morilla RibellesCuiner de professió i per vocació, propietari del Restaurant Cal Mingo de Viladecans, i actual President del GREMI D'HOSTALERIA DE VILADECANSTanmateix, sóc President de la FEDERACIO INTERCOMARCAL D'HOSTALERIA, RESTAURACIÓ I TURISME, FIHRT, l'Entitat més representativa del sector de l'hostaleria, la restauració i el turisme de Catalunya, amb més de 5.300 associats, que representn en un 98% pimes, micropimes i autònoms del sector.

Abans de ser President de la FIHRT, el gener de 2022, ostentava el càrrec de Vicepresident 1r de la Federació, des del 2015. He estat President del Gremi d'Hostaleria de Castelldefels durant 14 anys, mentre el meu establiment va estar situat en aquesta població del Baix Llobregat.

Vaig ser fundador de la Fundació Escola de Hosteleria de Castelldefels; i sóc Vicepresident del Consorci de Turisme del Baix Llobregat (en l'actualitat); President fundador de la Federació de Gremis del Baix Llobregat, fundador i membre del Col.lectiu Gastronòmic del Baix Llobregat CUBAT, membre de consell econòmic i social de Viladecans (en l'actualitat), Conseller de l'empresa municipal Castelldefels Projeccions durant 15 anys; i assessor i imatge de diverses empreses del sector agroalimentari. https://calmingo.net/

Avui em dirigeixo a tu per informar-te que em presento com a candidat, en el nostre grup d’activitat, a les Eleccions 2023 de la Cambra de Comerç de Barcelona, que tindran lloc del 15 al 20 de setembre, per renovar el seu òrgan de govern i representació, el Ple de la Cambra. Ho faig dins la candidatura Va d’Empresa*, amb l’objectiu de representar i defensar ll com a establiment d'hostaleria i restauració. Aquesta candidatura és transversal i té com a únic interès potenciar l’eficiència i economia de totes les empreses, tant de les persones autònomes com de les empreses de totes les tipologies, dimensions, de tots els sectors d’activitat i de tots els indrets: https://vadempresa.cat/es/programa

Des de la FIHRT, històricament, t’hem demanat i hem donat suport per representar el nostre grup a les candidates d'hostaleria que s’hi han presentat els darrers anys. En aquesta ocasió, el nostre grup d’activitat pot votar a tres candidats, entre els sis que ens hi presentem. Per això, et demano que ens votis, a mi com a representant en l’àmbit empresarial, a Israel Flores, de RANDOM VICTORIA SL, i a César Picazo, d'OFISOL 2000 SL, per representar la transversalitat del sector. D’aquesta manera, serem representats tant en l’àmbit empresarial i professional de l'hostaleria i la restauració com d’establiment de proximitat propietat d’autònoms, amb la màxima presencia possible.

Per què cal estar a la Cambra i per què ens presentem?

Són objectius de la FIHRT potenciar i fomentar el reconeixement i valoració de la tasca dels empresaris de l'hostaleria, la restauració i el turisme de Catalunya. Garantir que es respectin tant els drets dels empresaris del sector, en tant que professionals, com els de serveis de proximitat i els d’empreses d’autònoms que també som. Per assolir-ho, cal que la nostra veu sigui escoltada arreu i cal participar en tots els fòrums que ens puguin afectar, i fer-ho amb la major representativitat i autonomia possible.

Ara l’oportunitat és a la Cambra de Comerç!

La Cambra de Comerç és una corporació pública representativa dels interessos generals i de defensa i promoció del comerç i les empreses, per la relació directa que té amb l’Administració i al mateix temps amb les empresarials privades, PIMEC i Foment del Treball, que ja hi tenen accés directe al Ple per ser empresarials “més representatives”. Així doncs, és un punt de trobada estratègic per a la defensa i coordinació dels nostres interessos empresarials amb l’Administració i la resta d’empreses.

Només sumant tots, votant, podrem multiplicar el nostre paper i presència en tots els àmbits que ens afecten. Cal ocupar tots els espais de representació possible, ja que si no hi som nosaltres, hi seran els que defensen altres interessos, també legítims, però que ben segur no seran únicament els d’empresa.

Vota per l'Hostaleria!
Aposta pels hostalers DOMINGO MORILLA RIBELLES, ISRAEL FLORES i CESAR PICAZO
!

* Trobaràs tota la informació sobre les Eleccions 2023 a la Cambra de Comerç de Barcelona aquí: https://eleccions23.cambrabcn.org. Pròximament, també et farem arribar informació de Va d’empresa i un protocol amb les instruccions per participar en les votacions. Verifica aquí que podràs votar.