Fira Temps de Vi_2025 a Vilanova
12, 13, 14 i 15 de juny, novament a la Rambla
L'associació formativa Temps de Vi de Vilanova i la Geltrú, vol tornar a fer realitat el seu objectiu d'acostar la cultura del vi, especialment la del vi català, a tots els assistents a la seva Fira Temps de Vi.
Un esdeveniment que se celebra al centre neuràlgic de la ciutat, amb més d'una quarantena d'estands de les diferents DO, estands gastronòmics, diverses actuacions musicals i una zona infantil amb activitats relacionades amb el món del vi.
Durant els tres dies de fira es realitzaran diferents tasts i maridatges en restaurants de la ciutat.
Paral·lelament, la fira comptarà amb l'activitat estrella: tasts en veler. La ubicació marinera del municipi fa que sigui una activitat amb un tret diferenciador de la resta de fires.
expositors de temps de vi
La mostra d’enguany aglutina 36 expositors entre cellers i propostes gastronòmiques.
- Alsina & Sardà
- Aymar
- Bodegas Pinord
- Canals i Munné
- Casa Vermouth Padró
- Caves Ferret
- Celler de Viticultors – Vilanova
- Celler Mas del Vidre
- Celler Parés Baltà
- Celler Puig-Batet
- Cellers Domenys
- Covides Vinyes-Cellers
- Mariona de Mar
- Mas Codina
- Maset
- Quinta de Mil – DO Arribes
- Ramon Canals
- Single Vineyards Collectors
- Torelló
- Vallformosa
- Veguer Vinyerons – Massís del Garraf
- Vins Ferret i Granell
- Vinyes 7 Pams
- Witty Wines
Els vins es completaran amb les propostes gastronòmiques del Surtidor, La Coca d’Anís de Vic – La Santa Empanada, La Fireta, Ooh! Bento Gastronomia japonesa i Patates Piqué. A més els més petits comptaran també amb un espai propi, amb treballs manuals, jocs i tallers perquè puguin gaudir de la fira a la seva manera.
concerts
L’agenda arrenca dijous amb l’actuació de Pop Stereo, a les 18:00 h a l’Escenari Nord. Agafa el relleu This Tracció Band, amb una actuació itinerant que arrencarà a les 19:30 h i que recorrerà tota la fira. Els concerts del dijous finalitzen a l’Escenari Sud de la mà de D-Covers (21:00 h).
Divendres a les 18:00 h, l’epicentre musical torna a l’Escenari Nord de la mà de Artem Zhulyev & The Bourbon Stompers. A les 19:30 h, Los Chicos Cocodrilo a l’Escenari Sud, i de tornada a l’Escenari Nord, Veneno en la Piel seran els encarregats de tancar la jornada a partir de les 21:00 h.
Pel que fa al dissabte, les actuacions arrencaran a l’Escenari Sud de la mà de The Rock Machine (18:00 h). A les 19:30 h, a l’Escenari Nord, Cien Gaviotas i, per acabar el dia, Glory Days a les 21:00 h a l’Escenari Sud.
Diumenge serà el torn dels Dj., que estaran repartits per tota la fira, i al llarg de tot el matí (d’11:00 h a 15:00 h). Així, l’Escenari Nord serà el camp de Dj. Anna Ferris & Clara Rigby, mentre que l’Escenari Sud serà de Siamiss Dj. & Dj. Marian. A la taquilla central hi haurà Dj. de la Torre & Sotosan B2B Javi Romart; a l’Espai Augusta Car, Poolarea & Atmotic; i a l’Espai El Surtidor Dj. Xavi V. & Dj. Nolla.
JORNADA PROFESSIONAL
Enguany, l’organització de Temps de Vi torna a celebrar una jornada destinada als professionals de la restauració, l’hostaleria i la distribució, que busca facilitar el contacte entre aquests professionals i els cellers que participen en la fira.
La jornada se celebrarà dilluns 16 de juny a partir de les 17:00 h al Museu Romàntic Can Papiol. Fins a les 20:00 h, els assistents podran tastar una bona mostra de les referències vinícoles d’una vintena de cellers.
MÉS INFORMACIÓ
Visiteu el seu web TEMPS DE VI , per consultar el programa d'activitats i aprofiteu les seves promocions interessants.....