Inscripcions obertes per al Business With Social Value 2025!

Arriba una nova edició del Business With Social Value 2025!

El pròxim 13 de juny de 2025 torna el Business With Social Value (BWSV25) al Palau de Congressos de Catalunya, una cita imprescindible per a totes aquelles empreses que volen fer créixer el seu negoci sumant-hi valors, persones, sostenibilitat i impacte positiu. Perquè el futur empresarial ja no s’entén sense criteris ESG (Environmental, Social and Governance), ni sense el compromís amb la Llei General de Discapacitat (LGD).




Què trobaràs al Business With Social Value?

- Converses Face to Face amb més de 150 Centres Especials de Treball i Empreses d’Inserció preparats per oferir-te solucions professionals, innovadores i responsables
- Conferències transformadores amb ponents internacionals
- Una taula rodona dedicada a l'economia blava i al turisme regeneratiu
- Oportunitats de negoci amb valor afegit

Inscriu-te avui a www.businesswithsocialvalue.org i forma part d’una xarxa que impulsa una manera diferent d’entendre el món empresarial: més inclusiva, més justa, més humana.

 
Què és Business With Social & Sustainable Value?

Aquesta ONG organitza des del 2012 el Business With Social & Sustainable Value http://www.businesswithsocialvalue.org per promoure la discriminació positiva en les compres de productes i serveis dels centres especials de treball no lucratius i el turisme sostenible. Ho promou entre empreses i institucions. D’aquesta forma es pot augmentar la seva sostenibilitat econòmica i les possibilitats de noves contractacions laborals de persones amb risc d’exclusió social per les seves capacitats o per les seves condicions socials.

Participen centres que estan associats a les federacions que agrupen a les entitats que donen servei a persones amb diferents discapacitats: Dincat, Ilunion, Feicat, La Federació, Ecom i Ammfeina i també als que tenen pràctiques exemplars en turisme sostenible.

Per organitzar-lo, comptem amb la col·laboració de l’Ajuntament de Barcelona, Fundación Once, Fundació La Caixa, Diputació de Barcelona, Generalitat de Catalunya i altres com la de l’Hotel Torre Melina de Melià amb la cessió del Palau de Congressos de Catalunya, entre altres.

Els 150 venedors participants ofereixen més de 30 activitats econòmiques, per ex.: Accions de voluntariat i Team Building, alimentació, arts gràfiques, bugaderia, call center, càtering, facilities services, formació i solucions per l’economia circular, gestió de mesures alternatives, gestió, custodia i destrucció de documents, hoteleria, restauració, oci i turisme, jardineria, lloguer de sales i servei de cambrers, manipulats i logística industrial, manteniment i reformes, marxandatge, artesania i lots de Nadal, neteja, packaging de fusta, papereria i material d’oficina, perfumeria, cosmètica i parafarmàcia, recollida de residus, tecnologia i accessibilitat, venda de mobiliari d’oficina.

Els 350 compradors d’empreses son 30% d’empreses grans, 26% d’empreses mitjanes i 44% d’empreses petites. Els sectors d’activitat són: 19% hoteleria, 17% consultoria, 12% Administració Pública, 10% turisme, 5% oci i cultura, 5% alimentació, 4% Educació, 3% indústria, 2,24% construcció i immobiliàries,...

El darrer any es varen fer 1.784 reunions i quasi un 70% dels compradors, al cap de 3 mesos, van establir relacions comercials o pensaven fer-ho.

El programa és de 8:30h a 15:00h i, a més del networking, té testimonis i xerrades.