Pimec homenatjada en el Sopar de la FIHRT

La FIHRT reconeix la Patronal, de la que forma part com a soci i com a membre de la Junta Directiva, i lloa la tasca duta aquesta per aquesta i per la Sectorial de PIMEC TURISME.

La Patronal ha estat representada pel seu President, Antoni Cañete, la Presidenta de PIMEC TERRES DE L'EBRE, Elisabeth Zapater, i la Presidenta de la Sectorial de PIMEC TURISME, ISabel Galobardes

L’Assemblea de la FIHRT celebrada el 17 d’octubre de 2002 al Restaurant Mirador del Montserrat de Santpedor acordava per unanimitat l’entrada de l’Entitat com a nou soci Col·lectiu de PIMEC-SEFES. Aquell dia, l’Acta de la Junta, ja reflexava que la Patronal tenia la intenció de crear una Sectorial de Turisme. Han passat 20 anys d’aquell fet, i hem de felicitar-nos per la decisió que els representants dels Gremis i Associacions van prendre aquell dia. La projecció de la FIHRT és i ha estat proporcional, a la implantació i enfortiment de la Patronal de la Petita i Mitjana Empresa al Territori. Perquè parlar de PIMEC és parlar de Territori. La tasca duta primer per President González, i després per l’Antoni Cañete, tant com a Secretari General como després com a President, des del gener de 2021, són el reflex de la feina ben feta, i de tenir al darrera un equip humà i professional sense limitacions. Gràcies al recolzament de PIMEC, la FIHRT i els seus Gremis, Associacions i Col·lectius han pogut créixer.

A finals del 2004 es constituïa la Sectorial de PIMEC TURISME, presidida per Jaume Marimon, i des del primer moment ha assolit el fet de ser una de les pedres angulars de la Patronal. Les mobilitzacions i accions preses durant la pandèmia han estat un exemple de la unitat del sector i dels objectius de la Sectorial. El nostre reconeixement a la Presidenta de la Sectorial de Turisme de PIMEC, Isabel Galobardes.

PIMEC és Territori, i manté la màxima proximitat amb els socis arreu del territori. PIMEC disposa de seus pròpies a les quatre províncies catalanes, així com una seu social a Barcelona i a la Catalunya Central, en atenció al seu pes rellevant en l’economia del país. Dins les quatre províncies, la patronal compta també amb delegacions a comarques amb una personalitat singular o un cert pes específic dins el teixit empresarial del territori. El nostre reconeixement a la tasca duta a terme en aquest sentit a Terres de l’Ebre, Baix Llobregat-Garraf, els Vallesos i Catalunya Central, agraïment que volem personalitzar en les persones de Jordi Ciuraneta, Gemma Gasull i Eli Zapater.

Des del Gremi el nostre Reoconeixement a l'Entitat presidida per Antoni Cañete, amb un especial homentage per al seu antecessor, Josep González, i per Jaume Marimon, per la seva constància i dedicació a la Sectorial de PIMEC TURISME.