Sopar de 30è Aniversari de la FIHRT.

La FIHRT celebra el proper 23 d'octubre, el seu 30è Aniversari, amb un Sopar a Caves Freixenet

El Sopar dels 30 Anys de la FIHRT, un acte lúdic i l'escenari per agrair i reconèixer les aportacions dels Gremis, Associacions i Col.lectius membres de l'Entitat en la millora i en el seu suport al Sector.

L'acte tindrà lloc el proper diumenge 23 d'octubre, a partir de les 19h a les Caves Freixenet, a Sant Sadurní d'Anoia.

Aquest Sopar és un acte lúdic que la FIHRT organitza a les Caves Freixenet per a celebrar els 30 anys de la nostra constitució, tot i que des de 1981, ja s’estava forjant la llavor de la Federació. En aquesta trobada, els representants dels Socis ens trobem d’una forma distesa i on agraïm, fent un just reconeixement, la col·laboració, l’interès i l’aposta pel nostre Sector que determinades persones, empreses i Entitats han fet al llarg de la seva trajectòria associativa, empresarial i professional.

Agraïm la fidelitat dels Gremis i Associacions que ho són des de fa 30 anys; reconeixem la col·laboració i implicació de determinades persones, distingint-los per la tasca duta a terme al front de la FIHRT, tant en època de crisi econòmica, com durant la pandèmia; i reconeixem a altres empresaris que s’han significat dins la seva professió per fer aportacions útils i per la seva aposta per la FIHRT.

Tots els guardonats d’aquest any, cadascun en la seva vesant, mereixen el reconeixement públic i l’agraïment de la FIHRT per la seva trajectòria associativa, empresarial i professional o per les seves aportacions a l’Entitat, però sobretot per la seva implicació i aposta pel sector i pel territori. La FIHRT és Territori. Representem més de sis mil empresaris, autònoms, pimes i micro pimes, i donem feina a prop de quaranta mil treballadors. Ens hem de sentir honorats de que pertanyin al nostre sector i a la institució que la representa.

A tots ells moltes felicitats i moltes gràcies, així com als partners i col-laboradors que faran possible aquesta vetllada, com Coca-Cola, Royal Bliss, Mallart Artesans Xarcuters, Vermouth Padró & Co., Everest Alta Gastronomía, Cervessa Heineken, JM GESTI DISTRIBUCIONS, S&P ALIMENTACIÓN, Els Ullals, La Oca Sitges,  DABMEDIA, Repsol, Càtering Les Alzines , i sobretot FREIXENET.

Mingo Morilla Ribelles

FEDERACIO INTERCOMARCAL D’HOSTALERIA, RESTAURACIÓ I TURISME
FIHRT
President

ARA NOMÉS CAL QUE US INSCRIBIU CLICANT AL LINK O A LA IMATGE

Data: diumenge, 23 d’octubre de 2022

Hora: 19.00h
Lloc: Caves Freixenet (Carrer de Joan Sala, 2, Sant Sadurní d'Anoia)
Preu: 60,00€
Pagament
:

____

PROGRAMA:
19.00h | Arribada a les Caves Freixenet i Benvinguda
19.05h | Inici de la visita a les Caves
19.50h | Aperitiu
20.45h | Sopar al Saló Reial
              | Homenatges i Parlaments.
              | Lliurament dels diferents Reconeixements de la FIHRT
00:00h  Final de la jornada a Freixenet