UNA NOVA HACKATHON: VILADEHACK TOURISM

Aquesta vegada la hackathon gira al voltant del turisme sostenible, una activitat que per a la nostra ciutat és important i que forma part d'un dels eixos estratègics de la Viladecans 2030. Des de l'organització llancem una sèrie de reptes als participants i els convidem a trobar solucions innovadores i viables, vinculades al turisme i amb la sostenibilitat com a leitmotiv.

A continuació us mostrem la informació sobre els 6 reptes entre els quals podeu triar per presentar les vostres solucions. Hem incorporat l'ODS associat, propostes en forma d'oportunitats i també informació sobre els recursos turístics presents a Viladecans i relacionats amb cada repte. En alguns casos us fem suggeriments en forma de preguntes sobre solucions en l'àmbit local.

UBICACIÓ

Tindrà lloc als espais de Viladecans Innovació Empresarial (VIE), a l'Av. Segle XXI cantonada Passeig de la Marina, a la 1a planta l'edifici CUBIC de Viladecans.

També podràs realitzar la Viladehack Tourism en línia, ja que posarem a la teva disposició tot el necessari perquè puguis treballar al llarg dels tres dies que dura la hackathon des de casa.

QUI POT PARTICIPAR?

Tota persona amb capacitat i ganes per a idear solucions innovadores als reptes que llancem o a altres propis que estiguin relacionats amb el sector del turisme sostenible. No cal tenir coneixements sobre el sector, sinó l'energia, l'entusiasme per superar els reptes i la capacitat de treballar en equip.

• Es formaran equips de màxim 5 persones
  • Poden treballar a les instal·lacions on es realitza l'esdeveniment o fora d'elles, on vulguin
  • El format és híbrid, els equips poden participar presencialment, en línia o en una combinació d'ambdues
  •  Aconsellem que els equips tinguin una composició multidisciplinària, de manera que es sumin capacitats
  • El bon ambient de treball i diversió és imprescindible

Si no tens equip, no et preocupis, pots venir sol i t'ajudarem a trobar-ho!

QUÈ OFERIM?

• Espai físic de treball i servei d'àpats durant els tres dies
  • Mentors experts en diferents matèries, que acompanyen els equips durant les diferents jornades
  • Plataformes de relació, formació i treball en equip
  • Píndoles formatives sobre tecnologia, sector i negoci
  • Formació sobre diferents temes, entre ells la preparació per a la presentació del projecte
  • Informació del sector turístic de la mà de professionals del sector

CONCURS, JURAT I PREMIS

Recorda que la Viladehack tourism porta implícita una competició. Els projectes que sorgeixin durant aquests dies es presentaran i seran avaluats per un jurat d'experts en diferents àrees relacionades amb el repte i l'emprenedoria.

Els PREMIS per als guanyadors:
  • un paquet de serveis per a tot l'equip valorat en 4.200 € consistent en: 10 hores mentories especialitzades, 6 mesos d'ús de l'espai coworking de VIE, accés a sales de reunions, al laboratori de prototipat i al catàleg de dispositius d'IoT.
  • unes ulleres de realitat virtual Oculus Quest 2 + cable per a PC, i un kit Arduino Mega per a cada membre de l'equip.

PER A MÉS INFORMACIÓ:

Posa't en contacte amb nosaltres: isobrinom@viladecans.cat, telèfon 93 635 18 06.

INSCRIPCIONS

Ja et pots inscriure. Et mantindrem informat de les novetats!